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バスチお勧めのトレーニング方

Hi everybody
Since I got often ask, how many times a weeks somebody should train, here some easy recommendations:

During a diet:
Walking/ Cardio 3-5 times a week, 20-40 minutes
Weight training 2-3 times a week for 45-60 minutes

To improve stamina
Walking and running 5 times a week for 30-60 minutes

To build muscle:
For beginners(2 years or less experience)
2-3 times a week for 45-60 minutes
For advanced
3-5 times a week for 45-60 minutes

Of course you need to make sure that you consume enough calories during muscle building, or less calories on a diet.
I often see people training too long, too often.
If you are not a professional athlete, there is no sense in training more than one hour or training more then 3-4 times a week.
Hope that helps everybody.

Sebastian


こんにちは皆様!

私はよくトレーニングの回数や時間はどうすればいいですか?
という質問を受けます。
そこで私のオススメ!

【目的:ダイエット】
散歩かジョギング週3−5回 20−40分間
筋トレ週2−3回45−60分間
摂取カロリーを減らす

【目的:スタミナの上昇】
散歩とジョギング週5回45−60分間

【目的:筋肉を作る】
初心者の方(トレーニング経験2年以下)
週2−3回45−60分間のトレーニング

上級者の方
週3−5回45−60分
摂取カロリーを増やす

私はジム内をいつも見ていますが大勢の方が「多すぎる回数、長すぎる時間」
トレーニングをしていると感じます。
週に3~4日以上、また、一時間以上のトレーニングには意味がありません。
皆さんのお役に立てれば幸いです☆

パーソナルトレーナー ゼスコン・セバスチャン

モンキージムの祐紀トレーナーがフィジークの大会に出場決定!!!

皆さんこんにちは!!

なんと!当ジム所属の祐紀トレーナー
「USBB-JAPANCONTESTフィジーク」への出場が決定しました!!!


【フィジークとは…】

ボディービルとは違い、必ずしも筋肉隆々で筋肉が大きい事が評価されるわけではなく、ヘアスタイル、フェイス、サーフパンツのデザインやカラー、ステージ上での立ち居振舞いなどのトータルパッケージで評価される競技です。
もちろん!日々のトレーニングで鍛え上げられた肉体は参加必須条件です☆



そんな輝かしい大会に出場する裕紀トレーナーの個別トレーニング。
大好評ご予約受付中です!!
祐紀トレーナーのような体が欲しい方、また、スリムな体が欲しいという方…
どんなご要望でもご対応させて頂きます!(^^)!


フィジークの大会の日時や場所の詳細は紹介POPをチェック!!!
祐紀トレーナーの応援是非ともよろしくお願いします<(_ _)>!!!


バスチ オススメの本

Sport literature
Good morning everybody.
Today I want to introduce to you my favorite books when it comes to Sport and nutrition.

Starting Strength
Mark Rippetoes Starting Strength might be one of the best books when it comes to basic Barbell exercises and technique. Exercises like the Bench Press and Squat are explained in detail, and I recommended the book to everybody to improve their form.

http://www.amazon.co.jp/Starting-Strength-Basic-Barbell-Training/dp/0976805421/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1432084565&sr=8-3&keywords=Starting+Strength

Supertraining:
One of the best and most complicated book if you want to improve basic strength, power and speed. Based on Russian literature.

http://www.amazon.co.jp/%E6%9C%AC/dp/8890403810/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1432084604&sr=8-1&keywords=supertraining

Advanced Nutrition and Human Metabolism
Covers everything somebody needs to know about Chemistry and Nutrition. Since nowadays, a lot of bad information is spread through commercials and magazines; this book is based on research and science.

http://www.amazon.co.jp/Advanced-Nutrition-Human-Metabolism-Smith/dp/113310407X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1432084630&sr=8-1&keywords=Advanced+Nutrition+and+Human+Metabolism

Why Zebras don’t get ulcers
The go to book when it comes to stress and what effects it has on our body.

http://www.amazon.co.jp/Why-Zebras-Dont-Get-Ulcers/dp/0805073698/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1432084696&sr=8-1&keywords=Why+Zebras+don%E2%80%99t+get+ulcers

The end of overeating
An easy to read book about why our society eats to much and easy strategies against it.

http://www.amazon.co.jp/End-Overeating-control-insatiable-appetite/dp/014104781X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1432084728&sr=8-1&keywords=The+end+of+overeating

【スポーツに関するオススメの本】

おはよう皆さん。
今日は私の好きなスポーツの本をご紹介させていただきます。

Starting Strength
一番良いバーベルの本だと私は思います。
写真が沢山あり、ベンチプレスとデッドリフトの方法が詳しく説明されています。
上を目指す方にはこの本が絶対に役に立ちます。

Supertraining
多分ですが本の中では一番良い本です、
ですが一番複雑な本です。
パワーとスピードの為に役立ちます、ロシアの情報を基に構成されています。

Advanced Nutrition and Human Metabolism
栄養学についての本です。
世の中の情報には噂と罠が沢山あります。
この本は研究と科学に基づき構成されています。

Why Zebras don’t get ulcers
この本はストレスの効果と原因が載っています。
現代のストレス社会、ストレスが原因の病気等、
役に立つ本です。

The end of overeating
この本で書かれていることはなぜ皆太るのか。
是非読んでみてください。


パーソナルトレーナー ゼスコン・セバスチャン

トレーニングの秘密

Good morning everybody,
I hope you had a pleasant Golden Week.
Today I want to talk about the “secrets” of gaining muscles and losing fat.
Gaining Muscles;
You must get stronger over time. If you are still using the same weights like 1 year ago, chances are you didn’t gained any muscles.

Many people do too much volume and too low intensity.
You should rarely spend over 1 hour in the gym.

Basic Barbell and Dumbbell exercises are most effective, machines should be used as assistance exercises, not be the main training.

You need to consume more calories to gain muscles, you can’t make them out of nothing.

There is no supplement as effective as real foods.


Diet secrets:
You can`t lose weight unless you eat less or expend more calories trough training.

No supplement in the world will make you lose fat.

No matter what diet you are doing, they all work the same way: Eating fewer calories.

You can either eat less or more healthy options, or stay fat. Those are your 2 options.


My point is there are no real training secrets.
The only real secret is:
Hard work + consistency + time = results

It is easy to do something for 1 week, but hard to make it a habit and do it for years.

Sebastian Cescon

【トレーニングの秘密】

おはよう皆さん!
GWはどうでしたか?
今日は筋肉を作る&体脂肪を減らすことについて話します。

筋肉を作る:
時間をかけて強くしていくこと。
まだ1年前のウェイトを使用している場合は筋肉を得られていないということです。
多くの人たちはトレーニングのボリュームが多く、そして低いウェイトで行っています。
ジムの時間は1時間以下でOKです。
基本的なバーベルの運動が一番効果的です。
マシンは補助的な運動でありメインではありません。
また、筋肉を得るためには多くのカロリーが必要です。
そして、サプリメントより食事で摂ったほうが効果的です。

【ダイエットの秘密】

普段の食生活でのカロリーを減らして運動をするだけで痩せます。

ダイエット効くサプリメントや体脂肪を減らす為のサプリメントは実際にはありません。

全てのダイエットの基本志操は:カロリーを減らす

あるいは食事を減らすか健康な食べ物を食べる。
カロリーを減らすことが重要です。

※ポイント

実際にはほんとの秘密はありません。
ですが一つだけ秘密を教えます。
それは…
ハードワーク+続けること+時間=結果

1週間だけ何かを続けることは簡単です。
習慣にすること、1年間継続させること。
難しいことですが一番重要です。


パーソナルトレーナー ゼスコン・セバスチャン
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