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筋肉を作る為に必要な食べ物

Hello everybody,

Since we often talk about diet and losing weight on the blog, I want to talk today about gaining weight easy and getting that extra calories to build muscle.
Many personal training clients here in Tokyo tend to under eat, and we know you can’t build muscle out of nothing.
So here some easy tricks and meals I used in my youth to gain some extra pounds:

Peanut butter jelly sandwich(about 500 calories, easy to consume)

Dark Chocolate(healthy, yet many calories)

Milk with every meal( a even better option to mix it with protein powder)

Tuna and egg patties(just fry 3 eggs together with canned tuna, high in protein)

Fatty meat( best option would be minced beef)

Remember, to gain muscle you need to eat more protein and calories, not to train even more. You muscles are made during recovery, not during training.

Sebastian

おはようございます
今日の話題はダイエットではなく、
筋肉を作るために必要な高カロリーな食べ物を紹介します。
体重を増やせる食べ物が下のリストです、私も実際に食べていました。

ピーナッツバターとジャムサンド(500kcal位だと食べやすい)

ダークチョコレート(健康に良くカロリーが高い)

毎食、牛乳を飲む(できればプロテインを入れて)

ツナと卵を炒める

脂身のある肉(カロリーが沢山ある・一番良いものは牛肉)

筋肉は休めることによって大きくなるので、
更に筋肉を作るためにはトレーニングをいつもより少なくしプロテインとカロリーを摂ることが重要です。

パーソナルトレーナー ゼスコン・セバスチャン
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