新宿御苑四谷トレーニングジム-フィットネスクラブ-スポーツクラブ-24時間-安い-美容-ダイエット-ヨガ

03-6380-5906

東京都新宿区新宿1-4-13 溝呂木第2ビル 2F
(新宿御苑前駅2番出口 目の前)
24時間営業 入会体験受付時間 朝10時~夜8時
QRコード

フィットネスクラブ モンキージム > スタッフブログ


【トレーニング】ダイエットに関して

How much is necessary

How much training is necessary to lose weight and change your body?
Weight training: 3 times a week for 30-60 minutes
Effect: During the diet you won`t lose any muscle mass, lose more fat mass and look better after the diet is finished

Running: 0-4 times
Why? A calorie deficit should be made with less food, not with running.
1 hour of running equals 500 calories, that’s about 150 gr of rice or 3 beers.
If you have a sedentary lifestyle, work the whole day on a computer, I would recommend moving at least 30 to 45 minutes a day. You can take a long walk, go jogging, swimming, yoga, dancing or whatever you like.


Q.筋トレはダイエットの為にどのぐらい必要ですか?

筋トレ: 週3回、30分~60分
効果:ダイエットの時に筋トレをすると筋肉を守り、より体脂肪を消費します。
その上基礎代謝もあがります。

ジョッギング:週0~4回
例えばジョギング1時間=500カロリー、これはビール3杯、ごはん150grです。
しかし一日中パソコンの前で働いている人、私のおすすめは週3~5回30分~45分の運動です。

Q.どんな運動がいいですか?

散歩・ジョギング・水泳・自転車にのる、出来れば全種類がオススメです。

私の担当しているクライアントにオススメしているトレーニング方法は、
週3回筋トレをして、カロリーを減らします。
このほかにも次のようなトレーニングも効果的です。
ジョッギングは行わず週4回筋トレのみ。



パーソナルトレーナー ゼスコン・セバスチャン

【トレーニング】お久しぶりです。

Hello everybody,
it has been a while.
Since my work and clients keeping me busy these days i wanted to give you a small updated about my coming plans.
First of all, i successfully finished my Precision Nutrition Qualification, so i can help you even more with transforming your body, losing weight or gaining muscle.
Second, i will participate at another Powerlifting competition in the Tochigi prefecture.
If you have time please come and watch.


お久しぶりです!
最近個人的に忙しくブログ更新ができず……^_^;
皆さんは何をしていましたか?

私は栄養学の試験(Precision Nutrition)合格することが出来ました!
ダイエットや筋力トレーニングの事でしたらなんでもご相談ください。
適切なアドバイスと食事法をお伝えできます♪

最後に、
私は今年パワーリフティングの大会に出場します!!
今回の大会の場所は栃木県です。
新しい記録を作るのが目標です!
応援よろしくお願いします!!!


パーソナルトレーナー ゼスコン・セバスチャン
前のページ          次のページ